TAG
logo
editorial concept & design
fotografie concept
WERKGEVER
Leen Bakker
2017
Slim Wonen
Deze campagne draait om het uitlichten van slimme vondsten, op prijs en functie, in het assortiment en het onder de aandacht brengen van de door Leen Bakker aangeboden slimme diensten.
Voor Slim Wonen heb ik vanuit de gestelde kaders het visuele concept ontwikkelt, o.a.:
- Beeldtaal fotografie en grafische elementen.
- Ontwikkeling logo’s “Slim Wonen” en de onderliggende pijlers
“Slimme Vondst” en “Gemak + Service”.
- Editoral concept voor de folders; hoe de slimme pijlers in de folder grafisch terugkomen.
- Director of Photography; fotografie concept, de supervisie en beslissingsbevoegdheid t.a.v. de fotografie.
- Supervisie over het opzetten en uitwerking van de handleiding met de do’s en don’ts voor verdere ontwikkeling media uitingen.
- Art Director bij de uitwerking van het winkelmateriaal binnen de campagne.
Diverse media:
Een impressie van de campagne in de folders, de verschillende logo en tag versies en het winkelmateriaal.